Sopimus ja toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy TTS Kehitys Oy (2128066-2) (jäljempänä Kauppias)

Osoite: PL 5 (Kiljavantie 6), 05201 Rajamäki

Email: verkkokauppa @ tts.fi

Puhelin: (09) 2904 1200

1. Rekisteröityminen ja henkilötiedot

Verkkokaupasta tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä verkkokauppaan voit tehdä ostoksesi jatkossa nopeammin ja tarkastella tekemiäsi tilauksia. Käyttäjätunnuksena toimii rekisteröinnin yhteydessä annettu sähköpostiosoite, salasanan asiakas määrittää rekisteröitymisen yhteydessä. Käyttäjätunnus ja salasana ovat henkilökohtaisia. Asiakas vastaa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa säilyttämisestä ja siitä, etteivät ne päädy ulkopuolisten tietoon tai haltuun. Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuvasta käytöstä ja siitä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista tai maksuista.

Asiakkaan tulee antaa verkkokaupassa palvelun käytön edellyttämät tarpeelliset tiedot. Kauppiaalla on oikeus käsitellä asiakkaan henkilötietoja henkilötietolain ja muun lainsäädännön mukaisesti. Asiakkaan tiedot tallennetaan verkkokaupan asiakasrekisteriin. Kauppias ei luovuta asiakkaan henkilötietoja ulkopuolisille tahoille suoramainontaa, etämyyntiä tai muuta suoramarkkinointia varten. Asiakkaan tiedot poistetaan asiakasrekisteristä, kun niitä ei enää tarvita.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://verkkokauppa.tts.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin verkkokaupan käyttö- ja toimitusehtoihin sekä tilattavaa tuotetta koskeviin erityisehtoihin.

3. Maksutavat

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkomaksaminen tapahtuu suojatulla yhteydellä Paytrail-palvelun kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä


paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

4. Hinnat ja arvonlisävero

Verkkokaupasta tehdyissä tilauksissa voimassa oleva hinta on se, joka on esillä verkkokaupan hinnastossa tilaushetkellä. Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään. Kaikki hinnat on merkitty euroina (EUR). Verkkokaupassa näkyvät tuotehinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

5. Toimitusaika ja -tapa

Koulutustuotteet toimitetaan, kun ostettu koulutus alkaa. Tarkemmat tiedot koulutuksen sijainnista ja suorittamisesta saat ennen koulutuksen alkua.

Opiskelijatyönä tehdyt tuotteet noudetaan aina Työtehoseuran toimipisteestä, jossa itse tuote on tehty. Nouto- ja Toimipiste mainitaan kunkin tuotteen yhteydessä verkkokaupassa.  

6. Palautukset ja vaihdot

6.1 Koulutuspalvelut

Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova.

  • Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan aiemmin kuin 14 vuorokautta ennen suunniteltua toteutusajankohtaa, koulutusmaksu palautetaan asiakkaan pankkitilille.
  • Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen suunniteltua toteutusajankohtaa, asiakkaalle palautetaan 50% hinnasta.
  • Mikäli peruutus tehdään myöhemmin kuin 48 tuntia ennen toteutusajankohtaa tai sitä ei peruuteta ollenkaan, maksua ei palauteta asiakkaalle.

Peruutus on tehtävä kirjallisesti toimittajan sähköpostiosoitteeseen verkkokauppa@tts.fi. Mainitse peruutuksessa nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi sekä tieto minkä kurssin ilmoittautumisen perut. Peruutus on onnistunut, kun toimittaja on kuitannut sen vastaussähköpostilla.

Mikäli ilmoittautumista vaativien palveluiden kohdalla ennakkoon päätetty vähimmäisosallistujamäärä ei täyty ja koulutus tästä syystä peruuntuu, tiedotamme asiasta asiakkaan tilauksen yhteydessä antamiin yhteystietoihin ja palautamme koko maksun. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona) 

Tuotteiden palautuksista on aina sovittaja erikseen toimittajan kanssa. Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä toimittajaan ennen tuotteen palauttamista

6.2 Opiskelijatyönä tehdyt tuotteet

Opiskelijatyönä tehdyt tuotteet myydään siinä kunnossa kuin se osto hetkellä on, eikä sillä ole takuuta.

Ostaja vastaa kohteen turvallisesta irrotuksesta, siirrosta, pakkaamisesta ja pois kuljetuksesta sekä niihin liittyvistä kustannuksista. Tuote on noudettava viikon sisällä ostosta, ellei muuta sovita. Noutamatta jäänyt tavara siirtyy takaisin myyjän omistukseen, eikä maksettua kauppahintaa palauteta. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona) 

7. Palvelun ylläpito, käytettävyys ja virhetilanteet

Kauppias tekee parhaansa, että verkkokaupan toiminta olisi virheetöntä ja keskeytymätöntä. Kauppiaalla on oikeus keskeyttää verkkokauppa sen muutoksen, uudistuksen tai verkkokauppaan liittyvän teknisen syyn vuoksi tai tietoliikenneverkon kunnostus-, asennus- tai huoltotyön tai muun sen kaltaisen syyn vuoksi tai mikäli lainsäädäntö tai muu viranomaismääräys sitä edellyttää. Katkokset pyritään ajoittamaan niin, ettei niistä aiheudu asiakkaalle kohtuutonta haittaa.

Kauppias ei vastaa virheistä, jotka johtuvat kolmannen osapuolen tarjoamien tietoliikenneyhteyksien tai muiden tietoliikenteeseen liittyvien palveluiden keskeytyksestä tai näissä palveluissa olevista virheistä. Kauppias ei myöskään vastaa virheistä, jotka johtuvat siitä, että asiakas käyttää verkkokauppaa ohjeiden tai määräysten vastaisesti tai jotka ovat muuten asiakkaan aiheuttamia.

8. Tietoturva

Verkkokauppa on suojattu käyttämällä SSL-protokollaa. Asiakas vastaa omien tietojärjestelmiensä tietoturvan asianmukaisesta hoitamisesta. Kauppias säilyttää kaikki asiakasta koskevat tai hänen lähettämänsä tiedot luottamuksellisina. Kauppias järjestää verkkokauppansa tietoturvan yleisesti hyväksyttävällä tavalla ja tehokkaasti ja pyrkii asianmukaisin teknisin ratkaisuin estämään asiattomien pääsyn tietojärjestelmiinsä.

9. Laitteet, ohjelmisto ja yhteydet

Asiakas vastaa itse verkkokaupan käyttämisen edellyttämien laitteiden, ohjelmistojen ja verkkoyhteyksien hankkimisesta, toimivuudesta ja niiden aiheuttamista kustannuksista. Ne eivät saa aiheuttaa häiriötä tai muuta haittaa verkkokaupalle tai muille verkon käyttäjille.

10. Vahingonkorvausvastuu

Kauppias vastaa asiakkaalle ainoastaan niistä välittömistä vahingoista, joita se on tuottamuksellisesti aiheuttanut sopimusta rikkomalla. Jos voidaan todeta, että kyseessä on Kauppiaan virhe, asiakkaalle voidaan korvata asiakkaalta verkkokaupassa aiheettomasti perityt kustannukset.

Kauppias ei ole velvollinen suorittamaan vahingonkorvausta eikä muita välillisiä tai välittömiä korvauksia tai hyvityksiä, jotka johtuvat kappaleessa 6 mainituista häiriöistä tai virheistä.

11. Ylivoimainen este

Ylivoimainen este (force majeure) vapauttaa Kauppiaan verkkokauppaan liittyvistä velvoitteista, mikäli se estää verkkokauppaan liittyvän suorituksen tai kohtuuttomasti haittaa sitä. Ylivoimaisena esteenä pidetään tulipaloa, maanjäristystä, tulvaa, räjähdystä, lakkoa tai muuta työnseisausta, viranomaisen määräystä, energian toimituksessa esiintyviä häiriötä, raaka-aine- tai tarvikepulaa, ulkopuolisen aiheuttamaa tai ulkopuolisesta johtuvaa kaapeli- tai muu tietoliikennehäiriötä tai muuta sen kaltaista syytä, joka ei ole ollut tiedossa ja johon ei ole kohtuudella voitu varautua ennalta. Kauppias ilmoittaa ylivoimaisesta esteestä verkkokaupan sivuilla heti sen jälkeen, kun se on ilmennyt, mikäli ilmoittaminen on mahdollista.

12. Käyttö- ja toimitusehtojen muuttaminen

Kauppias on oikeutettu muuttamaan näitä verkkokaupan käyttö- ja toimitusehtoja ilmoitettuaan muutoksista verkkokaupassa hyvissä ajoin ennen muutosten voimaantuloa.

13. Riitojen ratkaisu

Mahdolliset sopimuksenaikaiset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan aina ensisijaisesti keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, jätetään asia käräjäoikeuden ratkaistavaksi Suomen lakia noudattaen.